Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Thursday, July 22, 2010

Online Games yang paling saya minati

Categories:



Inilah dia game yang saya minati sejak kebelakangan ini, Xdoa atau nama penuhnya dikenali sebagai Dispatch Of Army. Dikendalikan oleh server persendirian yang dimiliki oleh GM iaitu koreng. Game ini baru 3 bulan diaktifkan semula selepas GM korea menutup server Dispatch Of Army ini dan diambil alih oleh koreng bagi meneruskan game ini dimainkan. Walaupun Id lama saya baru rank V3 tetapi apa yang boleh saya buat....redha sahaja dengan penutupan Doa lama. 

Namun, dengan minat yang sukar dielakkan....( ayat skema) saya daftar juga Id baru selepas sebulan Xdoa muncul. Id saya sekarang iaitu Chakura83121 sudah pun berada pada tahap 1st Lieutenant iaitu 2 diamond. Rasanya lama lagi nak naik pangkat Captain kerana Exp masih jauh lagi. Maka, kekerapan bermain Xdoa ini perlu setiap hari. Game ini tidak sama seperti bermain Counter Strike atau lain-lain game kerana game ini ada perbezaan pada rank dan job kepada setiap pemain. Sebab itu saya suka sangat game ini.

Terima kasih kerana meneruskan game Xdoa. Selamat Maju Jaya. Harap-harap server ini tidak akan ditutup seperti Doa lama.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

1 Response to Online Games yang paling saya minati

September 22, 2010 at 5:07 AM

tq

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails