Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Monday, July 19, 2010

Donat Cap Hubby

Categories:


Jeng...jeng!!!! hehehe...inilah Donat cap Hubby yang diberikan gelaran oleh isteri saya...nak tahu apa sebabnya...sebabnya donat ini saya yang buat dengan tangan saya sendiri iaitu merangkap suami kepada isteri saya...hehehe..jangan pelik kalau lelaki pun pandai juga buat kuih-muih.. malah mampu setanding dengan kaum wanita. Apabila gambar ini di upload ke facebook ramai plak yang komen..macam seronok sahaja tengok kuih tu..kalau dimakan lagi sedap dan enak..hahahaha...

Memandangkan rumah saya ini bersambung dengan cybercafe saya, maka saya pun minta pelanggan-pelanggan yang datang ke CC saya untuk merasa dan memberikan komen Donat Cap Hubby ini...("SEDAPKAN!!!") hehehe... memang sedap pun..yang kata tak sedap itu sebab ada yang tak dapat nak merasa Donat ini...hehehe....

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

1 Response to Donat Cap Hubby

Anonymous
July 19, 2010 at 3:34 AM

Wahh..nak jgk...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails