Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Monday, July 19, 2010

Kuih-muih dan masakan Cap Hubby

Categories:

Ini adalah masakan yang jarang-jarang orang buat...
Masakan ini saya gelarkan Sup Telur Goreng.. Macam pelik sahaja namanya tetapi isteri saya cakap "Sayang,   masakan ini memang sedap" bangga juga bila isteri kata masakan saya sedap.....huhuhu..

Yang ini pula kuih kedua yang saya buat iaitu Karipap Cap Hubby..hehehe..
Saiznya bukan seperti yang biasa kita jumpa di pasar-pasar malam tetapi lebih besar dari yang biasa...XXL saiz..Makan sebiji dah cukup buat perut kenyang...Nyum..Nyum!!!!

Kalau yang ini pula jangan terkejut kalau biasanya dibuat di restoran 24 jam..tetapi saya juga boleh buat..hahaha. Namanya Roti Nan Cap Hubby... boleh dimakan begitu sahaja atau dimakan bersama kuah kari...LAZATnya....

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Kuih-muih dan masakan Cap Hubby"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails