Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Wednesday, July 21, 2010

Apa saya buat semalam

Categories:

Salam sejahtera...semalam tiada apa yang dituliskan disini..baru hari ini mahu post sesuatu untuk dikongsi bersama....... Apa agaknya yang saya buat semalam.. pada kebiasaannya setiap minggu juga saya akan ajak isteri pergi menyanyi di karaoke di Squre One Batu Pahat. Biasanya memang itu yang dia minta kalau dia rasa bosan atau sedih. Entah apa tabiat dia yang buat dia suka menyanyi bila bosan. Layan sahaja keinginan dia itu..kalau tidak nanti dia akan buat muka sedih hari-hari.

Balik daripada karaoke barulah saya buka kedai. Itu pun sudah jam 12 lebih...huhuhu..lambat pula buka kedai hari ini...semata-mata kerana isteriku... setelah semuanya selesai di kedai barulah saya keluar untuk selesaikan lain-lain urusan. Jika urusan yang luar tidak diselesaikan maka urusan lain akan tergendala...hahahaha...

Malam pula, sepatutnya saya pergi bermain badminton tetapi oleh kerana kawan-kawan yang lain tiada yang maklumkan samada jadi atau tidak bermain badminton pada malam ini, makan dibatalkan sahaja niat untuk bermain badminton... main sahaja permainan di Facebook....huhuhu layan bosan sahaja...

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Apa saya buat semalam"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails