Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Monday, July 19, 2010

Majlis Pernikahan Januari 2010

Categories:

Salam sempoi dari saya.. En Faizal yang kini sudah pun bergelar seorang suami kepada isteri saya yang sah iaitu Norbaizura yang berasal dari Sarawak. Saya ini pula orang johor sahaja. sememangnya anak watan johor sejak lahir hingga kini. Menetap dan bekerja pun di Johor. Sebuah negeri yang banyak saya belajar suka duka kehidupan dari sebuah daerah ke sebuah daerah dalam Negeri Johor ini.

Dibawah ini adalah Gambar-gambar semasa Majlis Pernikahan Saya pada Januari 2010 
Ketika saya menunggu waktu Pelepasan Kapal Terbang LCCT ke Bintulu Sarawak 

Ha ha..inilah kreativiti saya..buat sendiri tempat letak wang Mas Kahwin dan Cincin nikah tapi yang ini belum siap lagi..baru separuh siap..

Jeng..Jeng!!! Inilah hasilnya setelah bersusah-payah buat sendiri bekas Wang Mas kahwin.. Terang-benderang nampak duit itu berada ditengah-tengah.. Jumlahnya... nak tahu? RM125 sahaja ...TUNAI...

Tengah bersiap-siap untuk majlis..Inilah Bakal Pengantin perempuan itu..Norbaizura...IsTeRiKu.. itu pun tak sabar nak bergelar isteri..hehehe...Rilekslah



Maka selesai lah majlis akad Nikah diantara Saya dan Isteri..beranikan saya..sudahlah pergi ke Sarawak seorang diri...Menikahkan pun saya seorang sahaja.. Anak Jantan lah katakan. Sempoiiii..............



Hahaha..inilah mertua saya..kanan dan kiri bersama isteri saya...Sempoiiii je..




Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Majlis Pernikahan Januari 2010"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails