Faizal RIza. Powered by Blogger.
RSS
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Followers

Sunday, December 5, 2010

Antara Yang Berjaya sebagai Usahawan Internet

Categories:



Usahawan Internet yang terdiri dari 2 orang anak muda ini iaitu Adly dan Zhafran berjaya mendapat pendapatan 5 angka setiap bulan. Adly juga telah menjadi salah seorang usahawan intenet yang berjaya menghasilkan lebih dari RM10,000 sebulan sejak tahun lepas. Beliau juga disenaraikan pada ranking 18 dari 30 Top Blogger dunia dibawah umur 21. Mereka memperoleh RM30,000+ dalam masa 2 hari ketika pelancaran Ebook Rahsia 10K.
Team FlarebizUSAHAWAN E-COMMERCEwww.flarebiz.com



Mawardee adalah antara usahawan internet baru yang sedang menempa nama di Malaysia. Beliau pernah mencatat jualan ebook sebanyak RM34,000 sebulan pada tahun lepas menerusi penjualan ebook dan perkhidmatan rekabentuk laman web.
MawardeeUSAHAWAN E-COMMERCEwww.panduanclickbank.com

Liew CF merupakan Pro Blogger Malaysia yang sering mendapat pencalonan anugerah blogger dunia. Pendapatan beliau adalah puluhan ribu menerusi laman blog beliau.
Liew Cheon Fong USAHAWAN eBay http://www.liewcf.com/

Gobala Khrishnan merupakan blogger dan usahawan internet yang telah mencapai tahap jutawan walaupun beliau tidak pernah mengumumkannya. Beliau juga merupakan Affiliate Marketer Malaysia yang paling menonjol.Beliau banyak menfokuskan produk beliau tentan Blog dan Wordpress.
Gobala Khrishnan USAHAWAN Internet www.InternetMillionaires.com.my

Sifu Lan merupakan gelaran bagi usahawan ebay ini. Beliau merupakan antara usahawan internet Malaysia yang mempunyai pendapatan puluhan ribu ringgi sebulan menerusi perniagaan lelongan di eBay. Konsep dropshipping yang diperkenalkan beliau juga banyak membantu usahawan ebay yang baru.
Sifu Lan USAHAWAN eBay www.sifu-lan.com


Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Antara Yang Berjaya sebagai Usahawan Internet"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails